گزارشگر يك / كوزسان سخنگوي صنعت برق جنوب غربي گفت: “ما وضعيت بدي داريم ، مصرف برق بيش از توليد است و ما بايد در اين شرايط مصرف را مديريت كنيم.” كيومرث زماني گفت: “ما وضعيت بدي داريم ، مصرف برق بيش از توليد است و ما بايد در اين شرايط مصرف را مديريت كنيم.” …
منبع: گزارشكر يك
وضعيت برق خوزستان در شرايط بدي قرار دارد
نگاهي به هدست هولولنز 2 ؛ جادوي واقعي مايكروسافت (بخش 1)