سخنگوي ستاد ملي كرونا اعلام كرد كه وسايل نقليه شخصي را از سه شنبه ، 12 مه تا شنبه بعد ، از تردد بين ايالت ممنوع مي كند. به گزارش گزارشگر يك دكتر عليرضا رئيسي با اشاره به دو تصميمي كه در ديدار خود با رئيس جمهور اتخاذ كرد ، اظهار داشت: در اين جلسه …
منبع: گزارشكر يك
ممنوعيت تردد بين استاني در كشور از ۲۱ ارديبهشت/فعاليت مشاغل ۱ و ۲ در شهرهاي قرمز و نارنجي
نگاهي به هدست هولولنز 2 ؛ جادوي واقعي مايكروسافت (بخش 1)