فضاپيماي اسپيس اكس با راكت دراگون به فضا پرتاب شد و به ايستگاه فضايي بين المللي متصل شد. اين فضاپيما كه دو سرنشين داشت، تفاوت محسوسي به نسل پيشين فضاپيماها دارد. آمريكا در سالهاي اخير فاقد فضاپيما بود و فضانوردانش را با پرداخت هزينه سنگين توسط روسيه به فضا ميفرستاد و اكنون شركت خصوصي اسپيس اكس متعلق به ايلان ماسك امكان اعزام بدون واسطه فضانورد به ايستگاه بين المللي را فراهم كرد. عمليات پرتاب اين فضاپيما و همچين بازگشت راكت دراگون به سكوي شناور كه به صورت اتوماتيك رخ داد و هزينه چنين سفرهايي را به شدت كاهش داده را ميبينيد.
فضاپيماي اسپيس اكس با راكت دراگون به فضا پرتاب شد و به ايستگاه فضايي بين المللي متصل شد. اين فضاپيما كه دو سرنشين داشت، تفاوت محسوسي به نسل پيشين فضاپيماها دارد. آمريكا در سالهاي اخير فاقد فضاپيما بود و فضانوردانش را با پرداخت هزينه سنگين توسط روسيه به فضا ميفرستاد و اكنون شركت خصوصي اسپيس اكس متعلق به ايلان ماسك امكان اعزام بدون واسطه فضانورد به ايستگاه بين المللي را فراهم كرد. عمليات پرتاب اين فضاپيما و همچين بازگشت راكت دراگون به سكوي شناور كه به صورت اتوماتيك رخ داد و هزينه چنين سفرهايي را به شدت كاهش داده را ميبينيد.
نگاهي به هدست هولولنز 2 ؛ جادوي واقعي مايكروسافت (بخش 1)